Spice of My Life

Followers !

Halaman

Isnin, 20 Jun 2016

Ramadhan 15 : Salin resipi !


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Bosan-bosan kat tempat kerja ni, sambil-sambil menunggu klien yang tak kunjung tiba, KK curi masa salin balik resipi dari internet


Selama ni asyiknya "share" saja di FB tu, barulah sekarang rajin nak menyalinnya, tengah demam lagi ni, mengada badan ni, saja nak demam, haha

Adalah dalam 17 resipi biskut KK dah salin, semangat benar nak buatnya, macamlah nak buat semua jenis, larat ke tak, hehe, risau jadi khazanah muzium saja

InsyaAllah, 7 hari lagi KK kerja, lepas tu dah mula cuti, masa tu lah baru nak pulun buat biskut raya, yang mana sempat buat, hehe

Tak sabar nak cuti, semangat nak menjahanamkan dapur tu dah berkobar-kobar, tunggu KK balik saja misi biskut raya 2016 berjalan !


Tiada ulasan:

Catat Ulasan