Spice of My Life

Followers !

Halaman

Khamis, 30 Jun 2016

Ramadhan 25 : Masih dgn projek !


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Masih seperti dua hari lepas, KK masih membuat biskut raya, harini buat lagi 2 jenis, nasib siap awal harini, sebab mula awal pagi


Alhamdulillah, dah siap 6 jenis termasuk yang harini, nasiblah buat sikit-sikit tadi, kalau tak jenuh juga nak siapnya, hehe

Esok dua jenis lagi nak buat, insyaAllah sebelum raya dapatlah 10 jenis, haha, macam banyak sangat je, tengok lah kalau larat

Lagi 5 hari nak raya dah, sekejap masa berlalu, tak sangka sehari ke sehari puasa dah 25 hari, tak sedar masa berlalu

Selamat berpuasa semua, tak lama dah nak raya, huhu !


2 ulasan:

  1. MICKEY MOUSE KE TUUUU...WARNA WARNI

    BalasPadam
    Balasan
    1. lebih kurang, haha, mak nak sangat bentuk tu

      Padam