Followers !

Rabu, 8 Jun 2016

Ramadhan 3 : Hujan rahmat


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Alhamdulillah, hujan membasahi dunia Kuantan, sangat lebat hujan, baru saja hujan, sekarang pun masih hujan lagi


Rahmat untuk yang berpuasa, insyaAllah semoga semua diberkati oleh Allah, sejuk dan nyaman bila dah hujan

KK masih dirumah, malam nanti lepas berbuka KK baliklah Pekan, baju semua dah kering, siap sumbat dalam kereta dah hehe

Siap tampal pelekat cukai jalan baru kat kereta, haha, tambah air cermin hadapan kereta, semalam dah siap basuh, berkilat, haha

Selamat berpuasa semua ! tak lama dah nak berbuka ni

2 ulasan:

  1. Alhamdulillah. Taiping pun hujan jugak hari2 sejuk ke takdek la kering bulan puasa ni :) Selamat berpuasa tuan blog

    BalasPadam
    Balasan
    1. sekarang memang musim hujan panas, btw, terima kasih 😊

      Padam