Spice of My Life

Followers !

Halaman

Sabtu, 18 Jun 2016

Ramadhan 14 : Demam + Sejuk !


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Ramalanku benar belaka, begitulah keadaan KK harini, dah macam tajuk lagu tu kan, haha, tapi KK bukan nak menyanyi, suara tak merdu, haha


Semalam badan ni dah rasa lain macam kan, dari sahur semalam, tapi bila berbuka, rasa macam okay dah, elok sampai ke malam

Sahur tadi dia buat balik, KK terkejut sebelum jam berbunyi lagi, terus bangun dan bersahur macam biasa, malas nak fikir sangat

Bangun tadi memang dah sah demam, tapi puasa juga, tetap kena puasa walau macam mana pun, KK kena kuat ! 

Ni dah kesejukan, habis pakai baju 2 lapis, siap berbaju sejuk lagi, kuranglah sikit sejuknya, nanti berbuka makan ubat, insyaAllah sihat

Tiada ulasan:

Catat Ulasan