Spice of My Life

Followers !

Halaman

Sabtu, 25 Jun 2016

Ramadhan 21 : Selamat Pagi !


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Selamat pagi semua ! amboi cerianya KK pagi, tak tahu lah kenapa semangat sangat harini, walaupun badan ada rasa sedikit penat


Sedar tak sedar, dah hari ke 21 kita berpuasa, nak hujung bulan dah, beberapa hari lagi nak masuk bulan Julai

Semua pembaca sihat? kalau sihat alhamdulillah, kalau tak sihat, cuba berpuasa, tapi kalau memudaratkan diri, makanlah ubat, nak buat macam mana kan

Harini hari Ahad, pasti ramai yang bercuti, KK kerja macam biasa, sekarang ni pun tengah tunggu klien, entah ada ke tidak lah, hehe

Apa pun, selamat berhujung minggu semua, jangan lupa esok kerja, hehe

Tiada ulasan:

Catat Ulasan