Followers !

Khamis, 16 Jun 2016

Ramadhan 11 : Ketiduran


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,j

Tak tahu kenapa penat sangat ker, sampai KK ketiduran KK dari pukul 2 tu sampai pukul 4 petang baru bangun, tu pun kawan kejutkan


Mungkin penat sebab KK dari Kuantan pagi tadi, lepas sahur KK tak tidur dah, kemas kemas barang sebelum balik Pekan

Pagi tadi ok lagi, masuk lepas Zohor, mengantuk sangat, sampai KK tertidur kat kaunter, teruk sangat, haha

Dah bangun, terus siap-siap ke bazaar, tak fikir apa dah, haha, cari makanan untuk berbuka puasa, ni pun baru balik

Gambar diatas tu tak ada kena mengena pun, haha, takkan KK nak letak gambar KK tidur pula, haha, sekadar peringatan kita bersama, insyaAllah

2 ulasan:

  1. hahaha letak la kk tidur bukti :p penat sgt ni tidur sambil kerja.

    BalasPadam
    Balasan
    1. HAHA, mana boleh, nanti kena potong gaji

      Padam