Spice of My Life

Followers !

Halaman

Sabtu, 25 Jun 2016

Ramadhan 20 : Nasi Ayam !


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Menu berbuka harini ialah nasi ayam yang sedap, hehe, lewat sedikit ke bazaar tadi sebab beratur kat bank nak bank in duit


KK memang suka makan nasi ayam lagi-lagi kalau mak yang masak, memang tambah tak tengok kiri kanan dah

Dah 3 hari menu sama, makan mee goreng, harini kita makan nasi pula, hehe, KK pun naik bosan nak ke bazaar sampai tak tahu nak beli apa

Lagi 9 hari, hehe, lepas tu beraya lah semua, KK tunggu balik Kuantan  nak beli persiapan raya pun, dengan projek biskut raya masih tertangguh

Tiada ulasan:

Catat Ulasan