Spice of My Life

Followers !

Halaman

Isnin, 6 Jun 2016

Ramadhan 1 : Periksa tekanan darah (BP) -4-


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Harini KK buat pemeriksaan untuk kali ke-4, harini KK terlelap pagi tadi, jadi tak sempat datang pagi, datang petang pukul 3 tadi


Dah petang, ada 2-3 orang saja kat klinik tadi, jadi tak bersesak sangat tak ramai orang, sunyi saja, biasa riuh-rendah kliniknya

Agak tinggi untuk harini, naik semula 140 macam minggu lepas, risau juga turun naik macam ni, tapi masih ada 2 kali pemeriksaan sebelum jumpa doktor

InsyaAllah harapnya tak ada apa apa, doakan KK, walau apapun selamat berpuasa, tak lama dah nak berbuka tu, kejap lagi KK nak ke bazaar, hehe

Tiada ulasan:

Catat Ulasan