Spice of My Life

Followers !

Halaman

Isnin, 13 Jun 2016

Ramadhan 9 : Balik rumah


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

KK balik malam semalam dah, sebab harini KK cuti, saja balik dari duduk Pekan bukan ada apa pun, haha, cuma kesian kat kawan kerja, berbuka seorang diri


Bila balik ni mulalah buat perbincangan dengan mak, kuih apa nak buat, biskut apa nak buat, barang apa nak beli, macam macam lah, itu ini

Semangat nak raya nya, haha, tahun ni baru nak buat, 2 tahun dah kuih raya semua beli, jadi tahun ni kita rajin sikit, semua buat, haha

KK cuti 2 hari, esok cuti lagi, hehe, bolehlah berehat rehat sementara nak tunggu raya, tadi dah godek-godek dapur, tengok apa yang ada, apa yang tak ada

Gambar atas tu tak ada kena mengena pun, saja, haha, jangan muntah, tak ada kerja sangat selfie petang petang ni, hahaha

Selamat berpuasa semua !

Tiada ulasan:

Catat Ulasan