Followers !

Rabu, 8 Jun 2016

Ramadhan 4 : Periksa tekanan darah (BP) -5-


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Sepatutnya semalam KK buat pemeriksaan, tapi semalam lupa nak bawa balik kad rawatan, kalau tak boleh saja buat di Kuantan


Jadi KK pun buat pemeriksaan pagi ni, nasiblah jururawat tu tak marah, haha, sebab KK cakap semalam tak ada di Pekan, saya ada hal

Untuk pagi tadi, tekanan darah agak baik, turun lah dari hari isnin lepas, alhamdulillah, moga tak ada apa-apa

Berjumpa lagi hari Isnin, tengok apa doktor cakap, haha KK pun tak sabar nak tahu keputusan, macam tunggu drama bila nak habis, hehe

Tiada ulasan:

Catat Ulasan