Spice of My Life

Followers !

Halaman

Isnin, 27 Jun 2016

Ramadhan 22 : Dah sampai !


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Alhamdulillah, KK baru saja sampai di rumah, setelab perjalanan yang memakan masa lebih kurang satu jam juga, kalau bawa laju lagi cepat, hehe


Tapi pandu perlahan saja, sebab tak kejar masa pun, lagipun pandu cermat jiwa selamat bukan, ikutilah saranan kerajaan, haha

Bermulalah cuti panjang KK selama 13 hari bermula esok, jadi seperti yang dirancang, esok insyaAllah bermula projek biskut raya 2016 !

Malam ni nak pergi beli barang dengan Nadia, banyak juga nak dibeli tu, lepas tu  nak singgah jalan-jalan tengok baju raya, hehe

Selamat berpuasa semua !


Tiada ulasan:

Catat Ulasan