Spice of My Life

Followers !

Halaman

Isnin, 28 Julai 2014

1 Syawal : Beraya di rumah dan tempat kerja :)


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

1 Syawal yang dinanti telah tiba, perginya Ramadhan pasti membuatkan kita tertunggu-tunggu Ramadhan yang bakal tiba akan datang.


Al-kisah semalam, KK kerja tau, orang lain sibuk bercuti, kita saja kalut nak kerja, inilah akibat kalau tak cukup staff

Pagi tu, KK beraya di rumah kejap, ambil-ambil gambar lebih kurang, tengok jam dah pukul 12, memang kena gerak sebab masuk kerja pukul 1


Sempat bergambar 2-3 keping dengan keluarga, lepas tu siap-siap terus pergi kerja

Nasiblah boleh pakai baju raya, KK dengan tak bersalin, terus naik motor, dengan sampin bagai, haha, tak apa, raya kan, orang tak hirau pun, hehe


Nanti KK share gambar beraya kat tempat kerja pula, memang meriah, siap makan lontong lagi, Kak Siti yang bawa dari rumah, memamg sedap !



Tiada ulasan:

Catat Ulasan