Spice of My Life

Followers !

Halaman

Khamis, 10 Julai 2014

Ramadhan 12 : Cuti !


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Seronoknya hati dapat cuti, betul-betul balas dendam kalau KK cakap pagi semalam bangun pukul 2 petang, haha.


Tak elok bulan-bulan puasa ni buat macam tu, jangan amalkan ye semua, KK memang tak tahan sangat, selama ni tidur memang tak cukup.

Semalam lepas bangun tidur, pergi mandi siap-siap terus buka laptop dah sedar-tak sedar dah pukul 5, nampak sangat seronok sangat sampai lupa tengok jam.


Memang tak ada aktiviti sangat semalam, nasib sempat basuh baju, tu pun jemur lepas berbuka, dah malam baru nak jemur, hehe

Untuk hari pertama cuti, kita rehat-rehatkan diri dahulu, tak nak stres-stres dan penat okay.


4 ulasan:

  1. yuhuu..rehat yer puas2..esok nk keje blikkan

    BalasPadam
    Balasan
    1. hehe, terima kasih, kena rehat cukup-cukup

      Padam
  2. dah cuti, wajiblah rehat puas2 kan..hehehe..

    BalasPadam
    Balasan
    1. hehe, itu memang wajib, kena kumpul tenaga balik.

      Padam