Spice of My Life

Followers !

Halaman

Rabu, 2 Julai 2014

Ramadan 3 & 4 : Lesu :(


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Kalau diikutkan keadaan KK sekarang, alhamdulilah, masih lagi mampu bernafas, tapi agak lesu dan keletihan.



Bila fikir balik, tuntutan kerja yang membuatkan KK menjadi macam ni, bila kat tempat kerja macam biasa.

Sampai rumah bila balik, terasa lenguh satu badan, lepas tu mulalah, duduk saja tunggu berbuka puasa.

Lepas berbuka baru nak pergi mandi, sebab tadi berbuka dengan pakai baju kerja, hehe, memang teruk KK ni.


Tidur pun tak cukup, blog terabai, ni terpaksa gabungan entri, sebab tak ada masa nak buka komputer, KK ketiduran...

Ini dugaan bulan puasa, Allah pasti memberi seribu satu dugaan kepada umatnya untuk menguji setakat mana iman seseorang :)


2 ulasan:

  1. Salam ukhwah, singgah sini jalan-jalan blogwalking dari Segmen Giveaway Duit Raya Gempak 2014 By Ainaa Roseberry..done follow sini.. Salam ramadhan, salam ceria dari MyCherita

    BalasPadam