Followers !

Selasa, 29 Julai 2014

Beraya di tempat kerja :)


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

KK dah kongsi gambar 1 Syawal di rumah, tak banyak pun kan, sebab tak sempat nak bergambar lebih, tak apa, kat tempat kerja ada lagi, hehe


KK kerja shift petang, masuk pukul 1 balik pukul 10 macam biasa, memang meriah sangat, semua staff pakai cantik-cantik

Sempatlah beraya dengan 2-3 staff, yang kerja tak ramai, ramai juga yang dapat cuti raya


Paling rapat, dengan kak misa dan kak siti, KK dah anggap dah macam mak KK dah diaorang ni, sangat baik dan suka sangat bergurau, hehe


Kak Siti siap bawa lontong lagi, memang sedap, ada lemang, rendang, kuah kacang, dah macam rumah sendiri, KK bawa kek saja

Walau apapun, dimana pun kita berada, raya semestinya raya, cuma yang membezakannya adalah suasana tu sahaja, KK tak kisah pun.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan