Followers !

Khamis, 24 Julai 2014

Ramadhan 25 : Berbuka tepi tangga


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Kejadian semalam memang KK takkan lupa sampai bila-bila, tapi seronok tu memamg ada, hehe


Ini bukan kisah sedih atau drama sinetron air mata, ini kisah benar yang berlaku kepada KK sendiri.

Al-kisahnya, kawan kerja ajak berbuka, dan masalahnya pukul 5 dia baru bagitahu, bayangkan macam mana nak fikir berbuka di mana

Kalau nak tany restoran atau kedai makan, semestinya dah penuh orang tempah, akhirnya ajak pergi beli kat bazar ramadhan dulu.

Lepas dah pusing-pusing, dah beli makanan, berpakat nak berbuka kat mana, sebab dah tak ada tempat, hahahah

Nasiblah kawan ni memang jenis tak kisah, KK pun ajaklah duduk tepi tangga kat satu bangunan, kat situ ramai, sebab depan bangunan tu tempat orang berniaga, memang tak sunyi.

Konon-konon nampak macam tunggu orang lah, duduk situ, cakap-cakap, padahal dah memang nak duduk situ sampai berbuka, hahahaha

Buat-buat tak tahu, orang yang meniaga tu tengok saja, sampai pukul 7 KK tak bergerak, hahaha, sampaikan berbuka.

Lepas dah kenyang makan, terus KK balik, tapi bila difikirkan seronok juga, tak pernah dibuat orang, haha




Tiada ulasan:

Catat Ulasan