Spice of My Life

Followers !

Halaman

Khamis, 3 Julai 2014

Ramadhan 5 : Kerja full day !


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Al-kisah semalam, memang KK sangat penat, kerja penuh sehari, dan berbuka di tempat kerja.


Sepatutnya KK kerja petang, tapi disebabkan hal kematian ayah kepada salah seorang staff disini, KK terpaksa ganti

Jadi KK kerja dari 7 pagi sehingga 10 malam, berapa jam? haha, senang kata separuh hari kat tempat kerja.


Pertama kali KK kerja penuh, tak pernah lagi sebelum ni, tapi tak apalah, kalau terpaksa aku relakan, amboi ! macam tajuk drama pula, ahaha

Kalau ikutkan jadual, harini KK cuti, tapi terpaksa kerja untuk ganti, sebab urusan tentang arwah tak siap lagi, salam takziah KK ucapkan.

Walau apapun, dah masuk hari ke-6, teruskan berpuasa dan selamat berjaya mengharungi bulan ini dengan menempis hawa nafsu dan dugaan :)


2 ulasan:

  1. ayie dah biasa dah keje full...
    mostly masuk kol 9am and habis kol 11 malam.. setiap hari lah juga..
    seronok juga ..hehe btw cuma bln ramadhan nie lain sikit lah yer

    BalasPadam
    Balasan
    1. KK baru pertama kali, tapi memang berbeza dgn hari biasa, penat sangat

      Padam