Spice of My Life

Followers !

Halaman

Selasa, 28 Oktober 2014

Cuti :)


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Harini KK cuti, baru 3 hari kerja, hehe, KK kan cuti 2 kali seminggu, jadi KK memang buat jadual macam tu, tak penat sangat kerja


Duduk rumah tak pergi jalan-jalan pun, sebab eosk dah kembali bekerja, dah hujung bulan kan, 2-3 hari dah masuk bulan baru

Tak sangka rasanya, dah nak habis tahun, lagi 2 bulan, kita akan melangkah ke tahun yang baru.

Dah 7 bulan KK bekerja disini, satu tempoh yang agak lama, sebab KK tak pernah kerja selama tempoh ini di mana-mana sebelum ni

Walau apapun, kerja harus diteruskan, permohonan harus ditunggu dengan sabar, kalau ada rezeki, dapatlah KK sambung belajar nanti :)


2 ulasan:

  1. Moga ada rezeki nk smbng bljar. Yng pnting kita dh niat, msti Allah akn tlng..

    BalasPadam