Spice of My Life

Followers !

Halaman

Sabtu, 4 Oktober 2014

MC seminggu :)


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Disebabkan kena demam campak, doktor beri cuti selama 1 minggu, seronok juga, tapi bila cuti sakit, tak seronok pula, hehe


Bahaya juga bila ada campak ni, boleh berjangkit dengan orang, KK rasa ni mesti berjangkit dengan anak jiran sebelah.

KK pula yang kena, teruk juga, kat badan memang penuh bintik-bintik, nasib doktor bekalkan ubat gatal dan tahan sakit, tidur lena.


Bila dah dapat MC ni, bolehlah rehat dirumah, raya pun dalam sakit, tapi tak adalah sampai terbongkang tidur, boleh jalan macam biasa.

KK perlu banyak rehat atas nasihat doktor, katanya makan masa juga nak baik, insyaAllah, boleh sembuh dengan makan ubat yang diberi.


2 ulasan: