Followers !

Jumaat, 24 Oktober 2014

Diet konon *-*


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Tak tahulah semenjak dua menjak ni KK terasa nak kurus sikit, kononya nak diet lah, haha


Bila saja balik kerja, mesti KK akan beli buah, kerja kat pasaraya kan, mesti ada buah, kat bahagian sayur-sayuran tu


Kebiasaannya KK akan beli buah tembikai, hari-hari beli tembikai, yang merah, kadang-kadang yang kuning.

Rasa nak tukar selera beli pisang pula, suka dengan pisang, lagi-lagi pisang yang jenis besar, macam pisang Montel tu.

Nak lebih diet kononya, beli yogurt pula, haha, suka sangat, lagi sedap gaul sekali dengan buah potong, memang sedap !


Jadi, kononya untuk makan malam, makan buah saja, haha, diet lah sangat kan, sekadar nak alas perut sebelum tidur.

Tapi, bagus apa makan buah, baik untuk kesihatan, kita memang disarankan untuk makan buah kan, doktor yang cakap, hehe


Tiada ulasan:

Catat Ulasan