Followers !

Selasa, 28 Oktober 2014

Kek Velvet di hari cuti !


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera

Kerajinan datang tiba-tiba bila cuti, entah kenapa KK kena sampuk agaknya, tiba-tiba buat kek harini.


Biasanya memang jadi ikan dugong depan tv, dari pagi sampai ke petang, tapi harini rajin godek ke dapur, hehe

Resipi harini Kek Velvet, mak yang jumpa, katanya kawan dia yang beri resipi ni, dah 2 kali KK cuba.


Esok KK nak bawa ke tempat kerja, boleh kawan sekerja rasa kan, hehe, KK rasa ok je, tekak orang lain tak tahulah, hehe

Tapi rasa macam keras sikit, mungkin tersalah terlebih tepung, tak apalah, ehehe, tetap sedap dan harap kawan suka, hehe


1 ulasan: