Followers !

Jumaat, 30 Jun 2017

1 Syawal 2017 !


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Seperti yang dijanjikan, KK nak berkongsikan kisah lebaran beberapa hari lepas, sibuk beraya sangat sampai tak menyempat nak bercerita kat blog, hehe


Untuk raya pertama, KK tak berjalan mana untuk pagi, sebab macam biasa jadi bibik tebusan, haha, tiap tahun memang kontrak macam tu, jadi beginilah nasib, haha










Melayan tetamu, dari sanak saudara, jiran tetangga dan tak lupa kawan-kawan ada juga datang beraya, entah berapa kali tambah kuih tu, haha, penat juga

Petang sikit barulah KK berjalan, pergi rumah Farah, Fatin dan Hanie, si Arif tu dah KK culik awal-awal, ehehe, nak tunggu dia datang, entah bila nak sampai kan








Apapun raya pertama agak sibuk, sedikit penat tapi memang terbaik, tema merah jangan dilupa, haha, ramai juga ye warna merah tahun ni !!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan