Spice of My Life

Followers !

Halaman

Khamis, 29 Jun 2017

Salam Jumaat !


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Kembali lagi bersama KK setelah hampir seminggu meninggalkan blog tanpa jejak, tapi kalau di Fb, KK tetap aktif, dengan gambar-gambar hari lebaran, hehe


Tak menyempat lagi nak berceloteh disini, ada ker yang rindu? haha, mesti tak ada kan, kita ni bukan blogger terkenal, tulis pun suka suka sekadar berkongsi cerita

KK kejap lagi akan bercerita tentang raya 2017, dari raya pertama sehingga raya ketiga, sebab raya keempat KK dah masuk kerja, tapi kisah sebelum raya dah banyak

Sambil-sambil kerja, mulut ni mengunyah biskut raya yang KK bawa dari rumah, barulah dapat merasa, sebelum ni sibuk, semua tu buat sendiri dengan mak, hehe

Terima kasih semua sentiasa menyokong KK, tak sabar nak kembali menulis, membebel dan bercerita, selamat berhujung minggu semua !

Tiada ulasan:

Catat Ulasan