Followers !

Jumaat, 16 Jun 2017

Ramadhan 22/17 : Siap berkemas


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Tak sabar nak balik, hehe, KK dah siap berkemas barang-barang nak bawa balik ke rumah, penuh juga kereta dibuatnya


Bukan saja barang sendiri, dalam pejabat pun dah siap kemas, dah sapu, siap sedut habuk-habuk lagi, sampah dah buang, tandas dah cuci, alhamdulillah semua siap


Menanti detik jam 2 petang, lepas Zohor KK akan bertolak, tengok keadaan juga macam mana, nak balik sekarang macam awal sangat kan, hehe, nanti boss marah pula

KK akan bercuti bermula esok sehingga raya ke 3 sahaja, selepas tu kerja macam biasa, sudah-sudahlah cuti, duit habis kan, hahaha, apapun selamat bercuti semua !

1 ulasan:

  1. wow.. KK dh siap berkemas... semoga sampai kampung dgn selamat yer...

    BalasPadam