Followers !

Khamis, 8 Jun 2017

Ramadhan 14/17 : Salam Jumaat !


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Genap dua minggu kita berpuasa, dalam tak sedar hari-hari bangun sahur tu, eh eh dah 14 hari, tak sangka kan, KK sendiri pun tak sedar, sebab sibuk kerja rasanya

Bercakap soal kerja, KK tahun ni alhamdulillah dapat cuti macam tahun lepas cumanya sedikit kurang lima hari, nak sedih pun tak guna, redha sajalah

Tapi KK dah cuti seminggu sebelum raya, jadi masa inilah pulun nak buat kuih raya, macam tahun lepas juga, tapi seminggu pun dapat siapkan 12 jenis kuih raya tau

Apapun, selamat berhujung minggu dan selamat berpuasa, semoga kita terus menerus sukses dalam bulan Ramadhan ni


Tiada ulasan:

Catat Ulasan