Followers !

Selasa, 6 Jun 2017

Ramadhan 11/17 : Mee goreng mamak


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Tak tahu lah nak cakap macam mana, macam tak jadi pun ada, macam jadi tu adalah sikit-sikit, tapi tak sama macam kat kedai, tak tahu mana silapnya !


KK nak cuba buat mee goreng mamak macam di kedai tu, mee goreng nampak sedap kan kalau kita pesan di kedai mamak, berselera saja dengan hirisan limau nipis

Yang KK buat ni rupa tu tak berapa nak ada, hahahah, kena cuba lagi ni, kena belajar lagi, dari segi rasa tu dah nak sama dah, sikit saja lagi, lepas ni kena cuba lagi

Tiada ulasan:

Catat Ulasan