Followers !

Khamis, 8 Jun 2017

Ramadhan 13/17 : Baju raya !


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Senangnya dalam hati bila baju raya KK dah sampai, risau juga kan, lambat ker, tak sampai ker, tak beraya lah KK nanti, tapi tak sangka sampai cepat sekali, huhu


Baru sehelai, ada lagi sehelai, masih dalam proses penghantaran, cuma dua helai saja, tak adalah macam Che Ta tu sampai 100++ pasang, haha, runtuh almari baju tau, hehe

Masih jauh perjalanan puasa kita semua, tapi persiapan raya KK saja KK awalkan sebab nanti tak nak terkejar-kejar, cuti pun tak lama, lebih baik kita buat persiapan

Inilah warna KK pilih, warna ungu menawan hatiku, sehelai lagi tu tunggu lah ye, haha, KK pun tak sabar, macam mana persiapan raya semua? tengok-tengok tu? hehehe

Tiada ulasan:

Catat Ulasan