Spice of My Life

Followers !

Halaman

Isnin, 5 Jun 2017

Ramadhan 11/17 : Entah? Bingung?


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Entahlah, nak kata pening pun tidak, nak kata bingung pun tidak, serba salah bila puasa ni, perasaan tu bercampur baur je, mungkin penat rasanya


KK rasa macam perlahan sikit perkembangan blog bila puasa ni, KK macam jadi tak ada mood nak menulis, entah kemana hilang mood tu, jauh pula dia larikan diri, hahaha


Nak kata sibuk tu tak ada lah, kerja pun tak berat bila masa puasa ni, mungkin KK tak ada modal nak bercerita bulan puasa ni, haha, asyik-asyik pasal makanan dan menu berbuka KK hari hari, hahaha

Tak apalah, mungkin perasaan hati nurani yang mengada ngada ni, perut lapar kot salah satu faktornya, hehe, apapun kita kena gembira dalam hidup !

Tiada ulasan:

Catat Ulasan