Followers !

Khamis, 1 Jun 2017

Ramadhan 7/17 : Salam Jumaat


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Sedar tak sedar dah seminggu kita berpuasa kan, pejam celik pejam celik, sahur tak sahur, hahaha, sudah tujuh hari berlalu, tak sangka kan, sekejap saja


Dah sampai hari Jumaat pun, macam mana semua? masih sihat? ataupun dah kira-kira nak raya tu? ke tengah sibuk buat biskut raya, hehe, harapnya semua baik belaka

KK alhamdulillah masih lagi sihat, masih lagi mampu bekerja, puasa macam biasa, cuma tak sabar nak balik rumah, KK nak buat biskut raya tahun ni, huhu

Masih panjang lagi perjalanan puasa kita, teruskan berjuang, lebihkan ibadah dan sedekah, insyaAllah semoga semuanya dipermudahkan, Aminn

Tiada ulasan:

Catat Ulasan