Spice of My Life

Followers !

Halaman

Isnin, 5 Jun 2017

Ramadhan 11/17 : Pop Phone


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Pasti pernah tengok kan? haha, ini namanya ganggang telefon moden, ataupun namanya dipanggil pop phone, ada juga coco phone, macam-macam lagi namanya


Benda alah ni dah lama, berzaman dah, tapi KK baru beli, sebab rasa sekarang ni sangat keperluan, hahahaha, nampak sangat suka bergayut sampai berjam-jam lamanya


Kalau dulu harganya mencecah RM50, lepas tu turun RM 40, lama tu RM 30 dapatlah sebba dah ramai jual kan, sekarang KK beli RM 10 saja tau, haha, punyalah murah

Senang sikit nak bergayut, tak adalah nak letak telefon kat telinga, lama-lama telefon jadi panas, pop phone ni sangat ringan, mudah dibawa, jadi kepada sesiapa suka bergayut bolehlah beli satu, mudahkan kerja anda, hehe

Tiada ulasan:

Catat Ulasan