Followers !

Khamis, 15 Jun 2017

Ramadhan 20/17 : #ProjekBiskutRaya2017


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Alhamdulillah, selesai sudah KK membeli belah barang kelengkapan untuk membuat biskut raya lagi 3 hari, lewat kan projek ni berjalan, hehe, barulah biskut sedap


Tahun lepas pun macam tu, memang buat lewat sebabkan KK ni dapat cuti lambat, dengan kerja jauh pula, jadi hujung puasa baru pulun nak buat semua

Lewat tak lewat pun, tahun lepas dapat buat 12 jenis biskut raya tau, bukan senang, sebab sehari buat dua jenis, buat berdua saja dengan mak, dua beranak kat dapur


Tahun ni bajet lebih kurang tahun lepas, tapi lebih sikit sebab dalam kepala ni segala macam nak buat, hahaha, jadi macam-macam KK beli, biskutnya tak tahu lag

InsyaAllah lagi beberapa hari projek biskut raya 2017 KK akan berlangsung, nantikan kemunculan di Facebook dan blog tau !

Tiada ulasan:

Catat Ulasan