Spice of My Life

Followers !

Halaman

Selasa, 6 Jun 2017

Ramadhan 11 : Lunas bayar bil telko !


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Alhamdulillah, satu hutang telah selesai, kurang sikit beban atas kepala ni, haha, akhirnya selesai juga, tak sabar sebenarnya nak raya KK ni, tak lama dah ! haha


KK biasanya bayar guna Maybank2u saja, tapi disebabkan nak bayar sekali dengan bil mak punya U Mobile, jadi berjalan ke Celcom, nasib dekat saja dengan pejabat

Maju kan sekarang, di Celcom centre pun dah boleh bayar bil U Mobile, sekali harung dan selesai dua dua, mudah dan cepat, raya tak raya, hutang wajib dibayar ye, hehe

2 ulasan:

  1. Alhamdulillah. Ejulz pun sama. Lps gaji settlekn dulu hutang2/bil2. Kalau dh settle baru senang hati.. hehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. betul ! KK pun mcm tu, habiskan hutang baru fikir nak beli menda lain

      Padam