Spice of My Life

Followers !

Halaman

Jumaat, 30 Jun 2017

2 Syawal 2017 !


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Untuk hari kedua lebaran, KK masih dirumah pagi, sebab petang ada kawan-kawan dah janji nak datang, jadi menyempat tidur sekejap, haha






Masuk ke petang, tak sangka tiba-tiba ramai pula yang datang, berpusu-pusu, sedara jauh, kawan-kawan yang tak beritahu nak datang pun tiba-tiba terjah !

Agak kesibukan, cuma tak adalah sesibuk hari pertama raya kan, lagilah penuh satu rumah, haha, boleh kata dah macam jemput sekampung datang, riuh rendah !






Untuk raya kedua, tema baju berwarna ungu, nasib tak ada yang sama, haha, kalau tak KK koyak baju tu, hehe, tak adalah, gurau saja, bukan selalu kan bergurau

Raya kedua langsung tak keluar rumah, memang terperap, tak kemana-mana pun sebab tak ada kawan nak beraya, haha

Tiada ulasan:

Catat Ulasan