Spice of My Life

Followers !

Halaman

Rabu, 7 Jun 2017

Ramadhan 12/17 : Persiapan raya?


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Bercakap soal raya kan, pasti semua tak sabar termasuklah KK sendiri, hehe, kita semua sudah 12 hari berpuasa, sekejap saja kan masa berlalu


Macam mana persiapan raya? KK tahun ni semua beli atas talian saja, pesan dan tunggu barang sampai, tak macam tahun lepas rela pusing bandar mencari, haha

Tidak untuk tahun ini sebab KK malas, haha, awal-awal dah malas, jadi alhamdulillah, semua KK dah siap beli, ada yang dah sampau, ada yang dalam proses

Tahun ni KK beli dua baju kurta, satu warna merah dan satu lagi warna ungu, senang beritahu terus, haha, pakai lah mana-mana dulu sebab tak ada tema pun

Kamu semua macam mana? dah beli ke belum? warna apa tahun ni? ke masih dalam dilema tak tahu nak beli yang mana, hehe, sibuk buat kuih raya?

Tiada ulasan:

Catat Ulasan