Followers !

Khamis, 17 September 2015

Cuti...


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera, 

Bangun awal pula KK pagi ni, pukul 9 dah bangun, haha, tak tahu kenapa, tua dah kot, kalau dulu pukul 12 baru bangun

Macam biasa, KK cuti hari Jumaat, tapi bulan ni saja, bulan depan dah tak ada, hehe, kerja lain, jadi tak tahu cuti macam mana lepas ni 

Kalau cuaca elok hari ni, KK nak pergi ejen cari kerja tu, nak tanya kerja kosong, sebab dah tak lama ni, boleh lah KK pergi temuduga sebab dah tak lama kan

Kalau sempat, nak ke klinik, minta ubat batuk, sebelum ni tak pun, baru hari ni batuk pula, macam-macam lah

Apapun, jaga kesihatan sebab musim jerebu tak habis lagi, selamat berhujung minggu semua! 




Tiada ulasan:

Catat Ulasan