Spice of My Life

Followers !

Halaman

Khamis, 24 September 2015

Persiapan esok #BBQ


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Penat, baru habis makan nasi minyak, sebab lapar, haha, panaskan lauk, baru sedap makan kan, hehe, sambil tengok, memang habis sepinggan


KK perap ayam tadi, entah menjadi ke tidak, harapnya tidak mengecewakan, sifu perap ayam dah tidur, jadi atas arahan diberi, ikut saja resipi, harapnya menjadi

Kalau tidak menjadi, haha, usahlah dikeji diriku yang telah membuat khilaf, KK tidak bersalah, haha, tak pandai, ni kali pertama buat, tuan nak perap awal tidur, sebab esok kerja

Esok nak pergi ambil makanan laut pula, ada ikan, ketam, sotong dan pari katanya, Ya Allah, mesti sedap, tak sabar nak perap yang tu pula

Kalau jadi masak mee goreng saja, kalau tak, malas, haha, makan sajalah apa yang ada, malas nak buat, sebab makanan bakar banyak, tadi dah 3 ekor ayam, penuh satu bekas besar tu

Harap esok berjalan lancar, KK harap kawan yang lain dapat menolong, esok banyak kerja lagi nak buat, wohooo, hari yang panjang !

Masa untuk tidur, hehe, selamat malam semua


2 ulasan:

  1. hyeeee...Selamat Hari Raya Aidiladha !
    dpt juga lepas rindu nak blogwalking..

    BalasPadam