Followers !

Khamis, 17 September 2015

Selamat bertunang kawan !


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Majlis yang berlangsung cukup ringkas tetapi bermakna, majlisnya 2 hari lepas, KK kerja, jadi tak dapat nak hadirkan diri, KK dah datang malam sebelum tu, ada tolong-tolong sikit apa yang patut, siapkan apa yang perlu


Ramai kawan-kawan yang lain datang untuk memeriahkan majlis, kira semua kawan-kawan perempuan KK ada kat sana




Almaklumlah, kita seorang saja kerja bila cuti umum, yang lain kerja pejabat, jadi memang cuti, KK saja yang pelik dari orang, haha, tak apa, tak lama dah, KK menghitung hari, hehe

Alhamdulillah, semuanya berjalan dengan lancar, cincin sudah disarung, dengan ini, kita tunggulah majlis besarnya pula, hehe, orang tanya dia pula rahsia, saja je kawan KK ni, main rahsia-rahsia pula, tak apa, nanti kita korek rahsia, haha


Selamat bertunang Cik Mira, harap kekal sampai naik pelamin, KK sentiasa doakan yang terbaik untuk semua kawan-kawan KK, insyaAllah, KK tunggu nasi minyak, hehe


Tiada ulasan:

Catat Ulasan