Followers !

Isnin, 7 September 2015

Selamat Pagi #Cuti


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Baru saja 1 jam lepas KK bangun, hehe, beginilah kalau KK cuti, kerjanya bangun lambat, tapi mak KK faham, bila lagi nak tidur cukup kalau bukan hari cuti kan


Semalam balik kerja tak sempat nak nak update blog, KK demam, nak kata demam pun tak juga, tapi badan panas semacam, kerja pagi, balik tu rasa panas

Panas sangat, jadi KK tidur awal, bangun pagi dah baik, panas dah tak ada, mungkin penat kerja, biasalah, KK dah terbiasa, badan tak berapa nak kuat

Harini KK tak tahu nak buat apa, sebab bulan ni bulan berjimat cermat, hehe, tak nak bazirkan duit, sebab gaji bulan ni ada masalah sikit, hehe

Kepada yang bercuti, selamat bercuti, yang bekerja, selamat bekerja, hari anda masih panjang, jangan stres sangat, hehe


2 ulasan: