Followers !

Selasa, 8 September 2015

Selamat Petang!


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Kepetangan di rumah memang terasa bosannya, sebab KK tak keluar pun hari ni, duduk rumah semata nak jimat duit, hehe


Dari pagi dah makan sekali, dah petang ni tak lapar, tapi mulut rasa nak mengunyah saja, padahal dah makan nasi sepinggan tadi, nafsu makan tu memang saja

Mereput KK kat rumah ni, hahaha, nak tunggu malam lambat lagi, ni dah penat tunggu, kejap lagi nak cuci kipas, lepas itu potong kuku, panjang sangat dah

Yang tengah kerja tu, tak lama dah nak balik, hehe sabar, lagi 30 minit nak balik, jangan keluar awal pula, boss marah nanti, kan dapat notis pula,hehe

Selamat Petang semua!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan