Followers !

Sabtu, 6 Ogos 2016

Berkemas untuk bercuti !


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Pagi ni KK pulun diri untuk berkemas baju semua sebab petang nanti KK dah balik Kuantan, bas KK pukul 6 petang 


Punyalah pertama kali nak ke luar negara, semangat tu terlebih sikit, haha, sambil berkemas sambil berangan, sempat lagi tu

 KK kerja dulu pagi ni macam biasa, cuma KK minta balik awal sikit, sebab KK dari Kemaman nak ke Kuantan, risaunya tak sempat kan


Inilah hasilnya lepas dah siap digulung, dah macam kek gulung tengoknya, haha, ni pun tengok tutorial kat Youtube, hehe

Harapnya cukuplah bajunya, sebab KK pergi 4 hari, Khamis baru balik, harini ke KL dulu, pagi esok baru ke KLIA2 dan penerbangan jam 8 pagi

Doakan KK semoga semuanya dipermudahkan, Amin !

Tiada ulasan:

Catat Ulasan