Spice of My Life

Followers !

Halaman

Ahad, 21 Ogos 2016

Kudapan petang : Cucur bilis


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Petang-petang ni rasa lapar pula, nak keluar malas, kat sini tak tahu mana ada jual gorengan, kalau di Pekan senang


Jadi KK pun masaklah cucur saja, nasib ada bilis sikit, buat tambah perisansikit, makan pula dengan sos cili, makan panas-panas boleh habis sepinggan, hehe

Pagi tadi dah makan mee segera, tak tahulah cepat sangat laparnya, haha, harini malas nak masak nasi, makan apa yang ada saja, hehe

Malam ni entahlah nak makan apa, tengoklah apa yang ada, hehe

2 ulasan:

  1. Alahai.. Bestnya makan cucur di waktu petang bersama secawan kopi..

    BalasPadam
    Balasan
    1. memang best, kalau tengok tv tak sedar habis sepinggan

      Padam