Followers !

Ahad, 28 Ogos 2016

Kuey Tiow goreng + keropok


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Untuk malam ni entah kenapa terasa sangat rajin, haha, pergi TMG tadi terliur pula tengok kuew tiow dalam paket tu, fikir juga 2-3 kali, nak ke tak nak


Lepas membuat pertimbangan, belilah sebungkus, kan tidur meleleh pula air liur sampai ke pagi, haha, tapi kena masak semua sebab tak ada peti ais nak simpan

Nak beli lebih-lebih kan macam banyak karenah, KK beli fish cake saja nak letak dalam kuew tiow ni, jadilah rencah perasa dari kosong saja kan

KK goreng pula keropok tu semangkuk, jadilah untuk kenyangkan perut malam ni, haha, kita bujang, jadilah masak macam ni, makan seorang kan, hehe

Tiada ulasan:

Catat Ulasan