Followers !

Jumaat, 26 Ogos 2016

Salam Jumaat !


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Selamat berhari Jumaat semua ! nampak tak terlebih semangat KK ni, entahlah harini nampak semangat, mungkin salah makan ubat, haha


Entahlah badan ni, sikit-sikit nak demam, tak larat rasanya, tapi malas nak layan sangat, nanti mengada-ngada pula kalau dilayan, jadi kita buat tak tahu

Tak lama dah kan nak berhari raya AidilAdha, tak sangka nak raya kali kedua dah, haha, sebab bulan ni pun nak habis dah, beraya pula lah

Nanti bolehlah balik Kuantan, bosan dah duduk di Kemaman ni, kalau jadi KK akan berpindah semula ke Pekan lepas raya ni,hehe, tak sabar sangat

Motif gambar aiskrim tu sebenarnya saja nak tunjuk kat masjid tadi ada orang jual, KK pun sibuk sama bergasak dengan budak-budak beli juga, haha

Selamat berhari Jumaat semua ! semoga ceria selalu !




Tiada ulasan:

Catat Ulasan