Spice of My Life

Followers !

Halaman

Khamis, 4 Ogos 2016

Buku merah !


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Nak kemana pula KK ni siap buat passport bagai, macam jauh saja, macam dekat saja, hehe, jauh mana tu nak berjalan, haha, kemain lagi


Panas lagi buku ni, baru keluar mesin, haha, baru saja 3 hari usia buku merah ni, tapi sah 5 tahun, macamlah tiap tahun nak berjalan kan

Inilah kali pertama dalam hidup KK buat passport, tua tua baru nak merasa berjalan luar negara, haha, orang lain kecil-kecil lagi dah pergi Busan, haha

InsyaAllah kalau tak ada aral, Isnin ni KK akan bercuti-cuti di sebuah negara jiran, sebelah saja, tak jauh pun, bajet tak ada, ni pun bergolok gadai, hahaha

Menghitung hari KK ni, baju semua tak kemas lagi, esok baru nak lipat-lipat baju semua, kemas apa yang patut, hehe


InsyaAllah harap semua berjalan lancar, semoga dipermudahkan ! Aminn

Tiada ulasan:

Catat Ulasan