Followers !

Sabtu, 6 Ogos 2016

Sardin


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Bila dah tak ada idea sangat nak masak, sampai buntu selera sendiri pun keliru tekak nak makan apa, jadi kita ke rancangan mudah


Kalau kita ni bertaraf chef tak apa, tak pun master chef Malaysia pun jadilah, main campak-campak siap, haha, apakan daya KK cuma tukang masak amatur


Masa KK singgah di TMG Kemaman tadi, pusing-pusing di tempat sayur, tengok ayam, tengok sayur, malas pula nak masak beria malam ni

Terus terlintas yang KK sebenarnya lama dah tak makan sardin, haha, terus ke bahagian sardin dan rembat satu tin yang paling kecil

Melantaklah KK dengan nasi sepinggan, satu tin tu adalah 3 ekor ikan kecil, habis semua, haha, lapar sangat kot, hehe

Alhamdulillah, rezeki KK untuk malam ni, selamat malam !

2 ulasan: