Followers !

Selasa, 30 Ogos 2016

Tak ada selera...


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Harini rasa lemah sangat tak tahu kenapa, mungkin sebab pagi tadi hujan, badan ni pun ikut malas nak bangun, haha, kalau boleh nak tidur saja


Pagi tadi dah makan cucur, untuk petang ni KK masak kuew tiow goreng biasa saja, masak pun lemah saja, tapi perut kena isi kan, barulah cerdas

Bertemankan jag comel KK tu, hehe, makanlah KK walau dalam keadaan terpaksa, duduk jauh macam inilah lah, semua kena sendiri, tak boleh harap ke orang sangat

Abaikan mangkuk yang sedikit comot tu, nampak tak buat kerja tak betul, haha, kalau pengurusan hotel tu dah gagal bab kebersihan kutleri, hehe

Alhamdulillah, rezeki KK untuk petang ni, hehe

Tiada ulasan:

Catat Ulasan