Followers !

Isnin, 17 Oktober 2016

Beli beg baru !


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Rasanya dah berzaman makan bertahun tak beli di Nile.com.my ni, haha, dulu selalu juga beli zaman-zaman ada duit, haha, sekarang duit ada, tapi komitmen tu banyak pula


Ini pun sebab terpaksa, dan KK nak guna hujung minggu ni, dah cari kat Kemaman ni tak jumpa yang berkenan, cari kat Nile berkenan pula dan harganya sangat murah


KK beli dua beg diatas, dan dua-dua berwarna hitam, haha, beg yang atas tu KK nak gantikan beg silang KK, dah koyak dah, jahit pun tak tahan berlubang balik

Yang bawah KK nak guna isi baju semua nanti nak ke Kuala Lumpur hujung minggu ni, takkan nak bawa backpack 40liter yang pergi Medan hari itu, besar sangat kan, haha

Dah belilah, dah siap bayar semua, tunggu pihak Nile sahkan pembayaran dan tunggu proses penghantaran pula, tak sabar nak guna beg baru tu, huhuhu

Tiada ulasan:

Catat Ulasan