Spice of My Life

Followers !

Halaman

Khamis, 20 Oktober 2016

Lempeng + Sardin


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Ni kisah semalam nak hampar balik, saja nak bagi air liur tu meleleh tengok masakan kampung masa kita kecil-kecil dulu, hahaha, dulu KK suka makan macam ni


Lempeng kosong, memang sedap kalau makan dengan sardin, hancurkan sardin tu, gaul dengan kuahnya, lepas itu lempeng tu makan panas-panas

Lempeng tu KK saja buat besar terus dua keping, yang penting habis tau, haha, kemain berselera makan, sebab nasi tak ada semalam, makan macam ni saja

Kalau tak ada sardin pun, makan dengan gula pun tak ada hal lah, kalau rajin buat sambal bilis pedas, pun sedap, memasak kena kreatif tau, baru lah kita dapat belajar perkara baru

Tiada ulasan:

Catat Ulasan