Followers !

Selasa, 4 Oktober 2016

Mee goreng + Pisang goreng !


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Harini disebabkan KK lapar sangat, kita makan malam sedikit awal, biasa pukul 9 baru nak makan, harini pukul 7:30 dah makan, lapar sangat, haha


Tadi KK ada beritahu pasal pisang, tanpa banyak songeh kita buat terus tak payah nak beli ke apa, kita buat sendiri lagi puas hati kan, makanlah banyak mana pun



Mee goreng tu yang lebih pagi tadi KK masak, nasiblah elok lagi, KK panaskan balik dan habiskan semua, dapatlah sepinggan penuh

Dah siap masak, apa lagi makanlah, haha, tak pandang kiri kanan dah, terus makan, tapi sebelum tu jangan lupa baca bismillah dan doa makan, insyaAllah berkat rezeki kita

Alhamdulillah, rezeki KK untuk malam ni, yang tengok-tengok tu dah makan ke belum?

Tiada ulasan:

Catat Ulasan