Followers !

Ahad, 2 Oktober 2016

Nasi + Telur + Bilis


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Bermula esok KK kerja seorang diri, sebab rakan kerja cuti selama 4 hari, orang nak pergi berbulan madu, haha, mana boleh kacau, kita bagi peluang lah, hehe


Seperti yang KK ceritakan di entri sebelum ni, kat sini boleh masak, jadi ayuhlah kita memasak walaupun tak pandai, buat-buat pandai asal boleh telan, haha

Untuk pagi ni KK goreng telur saja dengan bilis, makan dgn nasi panas dan letak kicap sikit, memang selera tu akan datang tanpa di undang, haha, terbaik !

Ingatkan nak masak sardin, tapi pagi tadi tak sedar dah pukul 9:30 pagi, bangun saja terus siap-siap nak buka kedai, sempat masak nasi saja, lauk tak sempat, esoklah masak sardin


Tiada ulasan:

Catat Ulasan